غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

Yellow Harmony


به صدای من گوش نکن
موسیقی زرد داره
به قلب من دست نزن
بیماری صرع داره
به روح من نزدیک مشو که سالهاست ترد شده
به مغز من دست نزن سرایت درد شده
و از همون دور به من حس مائورایی بده
از موجودی که جون داره به من یک تداعی بده
و مثل نقاشی به من خو کن از مجرای نگاه
که من حرکت نمی تونم از چارچوب قاب سیاه
.
.
.

Bell

تو باش ولی موازی باش همراه ولی لمسم نکن
میل به ترکیب یا واکنش یا هرچی می ترسم نکن
پی ام نگرد که گُم میشم
با من نخواب که کم میشم
ترکم نکن که میمیرم بسامدهای غم میشم
به سایه ی من دست نزن
که طیفی از هوس داره
طبیعت بی تاب من
انقتاع نفس داره
.

Hadi Pakzad

به عطر من دست نزن که تو سینه ات قفس داره
که استنشاق بوی تو اتصال هوس داره
به صدای من گوش مکن موسیقی زرد داره
به قلب من دست نزن بیماری صرع داره
.
.
.

پی ام نگرد که گم میشم
با من نخواب که کم میشم
ترکم نکن که میمیرم بسامدهای غم میشم
به سایه ی من دست نزن
که طیفی از هوس داره
طبیعت بی تاب من
انقتاع نفس داره


Hadi Pakzad Ft. Bell

پی ام نگرد که گم میشم
با من نخواب که کم میشم
ترکم نکن که میمیرم بسامدهای غم میشم
به سایه ی من دست نزن
که طیفی از هوس داره
طبیعت بی تاب من
انقتاع نفس داره


به صدای من گوش مکن....
...
...
...
...
....
....
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ثنا ׀ تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM